måndag 7 januari 2013

UTVÄRDERING AV STOPMOTION FILM!

Hallå! Nu är vi i stort sett klara med filmen, bra några små detaljer kvar som t.ex kanske någon ljudeffekt och att lägga ut den på youtube. Förändringen i våran film var att "bollarna" blev till en stor hammare och började jaga kniven istället för att bli jagad. Jag är nöjd med allting, men mest nöjd är jag med att vi fick till det så bra med t.ex bakgrundsmusiken och att vi fick till en rolig och ganska bra film. Det som har varit lite svårare var nog att hålla kameran stilla, ( hade inget stativ ), men det gick endå bra. Vi har arbetat många timmar och jag tycker att vi har samarbetat väldigt bra, med tanke på att vi bara bor ungefär 100 meter ifrån varann så vi har också kunnat jobba på filmen på fritiden. Jag har själv inte fått någon själv inspiration från filmen, den dök upp i huvudet. Jag såg dock en stopmotion film på youtube när en människa jagade en annan, där kan jag kanske ha fått lite inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar